10 Aralık 2010 Cuma

Düzeltmenin böylesi..

Anlatacağım hikayenin kahramanı bir marketler zincirinde idari müdür yardımcısı..
Tabi bu 3 dil bileceksiniz manasına gelmiyor.. Ben hikayeyi müdüründen dinledim..

MY can hıraş içeri girer ve söylenmeye başlar ya bu havada trafik çektiğim yetmiyor gibi banka mahvetti beni ne kadar çok bekledim...
M hangi bankaya gittin??
MY (yazıldığı gibi okuyun lütfen) citi banka.. cadde üzerinde varya.....
M O banka öyle mi okunuyor dilini eşşek arısı soksun...
MY ya boşversene ben bilmiyormuyum ingilizce de "c" lerin " k" okunduğunu "kitibank" tamam mı ne var yani...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Artistik yapıyordum abi!

Yağan kar yolda yayalar kadar araçlara da zor dakikalar yaşatıyordu. Böyle karlı bir akşamüzeri kalabalık bir minibüsteyim. Şoför daha yeni ...