12 Ağustos 2010 Perşembe

Mail gönderemiyorum...

Teknoloji firması çalışanlarının bazılarının teknolojiden inanılmaz uzak olabileceğini hiç hayal edebiliyormusunuz? Geçenlerde başımıza gelen olay şöyledir. Genel Müdür ümüz olan hanımefendi tatile gider ve hotelden bizleri (bilgi işlemi) arar. Ben yerimde olmadığım için yeni işe başlamış arkadaşımız(1 ay olmuş) teli açar ve mail alıp gönderemiyorum ne yapmalıyım sorusuyla muhatap olur. O da wireless bağlantısı üzerinde bağlı yazdığı halde neden mail alıp gönderemediğine anlam veremez ve arkadaşım gelsin onunla durumu paylaşayım size geri dönelim der. Olayı bana anlattığında internet bağlantısı yoktur.Kontrol ettirdin mi diye sordum? O da koskoca teknoloji şirketinin genel müdürüne bunu sormam ayıp olur diye sormadım der.O arada telim çalar arayan genel müdürümüzdür.Hala mail alıp gönderemiyorum ne yapacağım dediğinde bende bir adres versem browser a girebilirmisiniz dedim oda sayfa görüntülenemiyor hatası aldığını iletti internet bağlantısı olmadığı ve hotel yönetimiyle görüşmesini rica ettim. Wireless bağlı yazdığı halde nasıl böyle birşey olabiliyor? diye sordu.Wireless bağlantı ile modeme bağlandığının internet olmasada network bağlantılarda kullanılabildiğini izah etmeye çalıştım.Teşekkür etti teli kapattık. Arkadaşım hayretle telefon konuşmamızı dinleyip böyle olabileceği hiç aklıma gelmedi diyebildi. (Sonuçta hotelde 2. wireless bağlantısı varmış onunla internete çıkıp mail alışverişi yapabildi.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Artistik yapıyordum abi!

Yağan kar yolda yayalar kadar araçlara da zor dakikalar yaşatıyordu. Böyle karlı bir akşamüzeri kalabalık bir minibüsteyim. Şoför daha yeni ...