5 Ekim 2010 Salı

Sınıf gaflarım

Derse girdiğimde sınıf almış başını gidiyordu. Herkes ayakta erkekler kavga ediyor kızlar bağırışıyordu . Öyle sinirlendim ki öfkeyle 'susun ve herkes yerine otursun 'dedim. Sonra bende öğretmen masasına doğru gittim.Baktım öğretmen sandalyesi yerinden fırlamış oturacak yeri yok yerlerde geziyor. Sınıfa döndüm ve aynen' hangi ayı bunu yaptı ,bu sandalyeyi kırdı' dedim. Sınıf hep birden
' Fen bilgisi öğretmenimiz hocam' dediler.
İşte o an benim bittiğim andı.
Sadece dudaklarımı dişlerimin içine alıp içimden kahkaha attım.

2 yorum:

  1. iyiymiş... devamındaki dedikodu kazanı daha da eğlenceli olmuştur eminim.. :))

    YanıtlaSil
  2. "sonra ben DE öğretmen masasına doğru gittim"
    öğretmen dilbilgisine dikkat etmezse öğrenci ne yapsın.

    YanıtlaSil

Artistik yapıyordum abi!

Yağan kar yolda yayalar kadar araçlara da zor dakikalar yaşatıyordu. Böyle karlı bir akşamüzeri kalabalık bir minibüsteyim. Şoför daha yeni ...