7 Ekim 2010 Perşembe

Sınıf gafları

Sınıfta yaptığımız gafları birbirimize anlatırken zamanında dersane öğretmenliği yapmış arkadaşım arkadaşlar sizin gaflarınızda bişeymi diyerek söze başladı;
' Dersanede sevdiğim sessiz akıllı bir sınıf vardı. Sene başından beri çok sessizdiler. Mart ayı geldi çeneleri açıldı. Konuşup konuşup duruyorlardı. Benimde buna artık iyice sinirim bozulmaya başlamıştı . Bir gün sınıfa girdim sınıf yine karkaşa içinde herkes birbiri ile konuşuyor. Anlattığımı kimse dinlemiyordu.Tahtaya bir şeyler yazarken uğultu ayyuka çıkıyordu hışımla döndüm öfkeli bir şekilde öff be ...yeter artık.... bu günlerde çok sex yaptınız...' dedim . Bir anda ne dediğimi kendimde duydum orada kala kaldım . Ne diyeceğimi bilemedim Ağzımı kapattım duluğumu şişirttim ve nefesimi bir anda kahkahayla patlattım tabi sınıfta kahkahaya boğuldu . İşte bittiğimiz bir andı bu an ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Artistik yapıyordum abi!

Yağan kar yolda yayalar kadar araçlara da zor dakikalar yaşatıyordu. Böyle karlı bir akşamüzeri kalabalık bir minibüsteyim. Şoför daha yeni ...