27 Mayıs 2011 Cuma

ARI....

İş yerinde dosyalardan bunaldığım günlerden birinde, biraz rahatlamak için dostlarımı arayayım dedim ve güllerle dolu bahçeye çıktım, konuşmağa başladık. Konuşmanın ilerleyen safhalarında arkadaşımla aramda şöyle bir diyalog geçti:


- Aaaa...

- Ne oldu?

- Sanırım burnumu arı soktu

- Burnunu arı mı soktu?

- Nasıl becerdin canım sen bu işi?

- Ne bileyim, sesninle konuşurken, sıkıntımdan kurtulduğumdan olsa gerek güller bana daha bir güzel geldi. Kokladım. Meğer içinde arı varmış.


İkimizde gülmeğe başladık. Her ne kadar burnum çok acısa da gülmektem kendimi alamadım. İkimizin de bittiği andı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Artistik yapıyordum abi!

Yağan kar yolda yayalar kadar araçlara da zor dakikalar yaşatıyordu. Böyle karlı bir akşamüzeri kalabalık bir minibüsteyim. Şoför daha yeni ...